فروشگاه دوخت لند

۱ بازديد

شيرين مد آماده سفارش دوخت لباس عمده براي تمامي مغازه داران ، فروشگاه ها ، مزونهاي و سازمانها … مي باشد كه مي توانيد با خواندن اين مطب از شرايط و ويژگي هاي اين قابليت بهره مند شويد ما با بالاترين كيفيت دوخت و پارچه تمامي سفارشات شما را انجام خواهيم داد و اين اطمينان را خواهيم داد اولين سفارش شروع همكاري مداوم ما باشد.


خريد هميشه پروسه زمان گيريه و علاوه بر اون مشكلات ديگه هم با خودش به همراه داره.

فروشگاه دوخت لند امروزه با پيشرفت علم و تكنوازي و دسترسي به شبكه هاي اجتماعي و امكان خريد آنلاين خيلي از اين مشكلات برطرف شده و خريد از راه دور امكانپذيره

پيدا كردن پخش ها و توليدي هاي مختلف و ديدن مدل هاشون براي انتخاب بهترين مدل پروسه زمان بر و وقت گيري هست ولي در عوض شما

به راحتي مي توانيد در شبكه هاي اجتماعي عضو شده و به راحتي مدل ها رو ببينيد، انتخاب كنيد و سفارش بديد كه براتون به هر كجا كه هستيد ارسال بشه و بدون حضور خودتون به راحتي از طريق اينترنت بدون اتلاف وقت خريدتون رو انجام بديد. توليدي دوخت لند

 

يكي از دغدغه هاي مغازه داران و مسئولين فروشگاه هاي بزرگ خريد سر فصل براي فروشگاه هاشون هست كه بايد بين پخش هاي مختلف بگردن تا مدل هاي جديد رو ببينن و بهترين مدل ها رو از بينشون انتخاب كنن و بتوانند ويترين خوبي بزنند و مشتري جذب كنند، اين مستلزم گذاشتن كلي وقت و زمان و انرژيه

ما سعي كرديم به نوبه خودمون اين پروسه رو براي مشتريان عزيزمان و عزيزاني كه قراره مشتري ما باشند در آينده آسان كنيم.

مدل هاي جديد رو پس از توليد بلافاصله عكاسي كرده و با توضيحات كامل روي سايت قرار ميدهيم تا شما عزيزان بتوانيد به صورت آنلاين و راحت از هر جايي كه هستيد خريد خودتون رو انجام بديد تا براتون ارسال بشه.

آماده همكاري با بيمارستان ها و زايشگاه ها براي توليد انبوه سرهمي هاي پنبه بيمارستاني و لباس كودك هستيم.لباس خواب زنانه دوخت لند

 

تمامي مدل هاي مد نظرتان را مي توانيم به صورت انبوه براتون توليد بشه و در اسرع وقت بهتون تحويل بدهيم.

انواع لباس هاي نوزادي و سيسموني، سرهمي، سرهمي با بلوز، بلوز و شلوار، بادي، بادي شلوار، ساپورت، كلاه، دستكش، لباس نوزاد، پيراهن، سارافن و كت، تونيك و شلوار، مانتو نوجوان، و … قابل سفارش به ما براي توليد عمده هستند.

براي توليد مانتو هم براي سفارش عمده مي تونيد روي تيراژ هر مدل رو بالاي 5 تا سفارش بديد.


با توجه به نوسانات ارز و سخت شدن واردات براي بسياري از مغازه داراني كه قبلا اكثر اجناس فروشگاه خود را از كشور تركيه و چين وارد ميكردند بسياري از مغازه داران براي خريد در داخل كشور اقدام ميكنند و سعي ميكنند اجناس را با كيفيت خوب و قيمت مناسب از همين جا تهيه كنند.

تعدادي از مشتريان ما اقدام به سفارش توليد نمونه هاي موفق خود در نمونه هاي خارجي كرده اند و ما تعهد داريم كه سفارشات رو طبق نمونه و با بهترين كيفيت پارچه داخلي و بهترين كيفيت چاپ و گلدوزي مطابق نمونه خارجي تحويل بدهيم.

از مزاياي توليد داخلي قيمت مناسب، زمان كوتاه در تحويل سفارش، و توليد در تيراژ دلخواه، انتخاب جنس پارچه و رنگ پارچه توسط مشتري مي باشد.

نكات سفارش دوخت لباس عمده

قرار است شما شخصي باشيد كه تصميم مي گيريد مشتري ها چه چيزي را در قفسه فروشگاه تان ببينند پس بايد براتون مهم باشد كه چه لباس هايي در فصل آينده در اصطلاح مد هست و يا بيشتر توجه مشتريان را جلب ميكند.

شما براي خريد لباس هميشه يك فصل زودتر اجناس خود را خريداري مي كنيد پس بايد در جريان ترند هاي روز دنيا باشيد و بدانيد كه در فصل آينده چه چيزي بيشتر فروش ميرود و باتوجه به فصل گرما و سرما انتخاب هاي متفاوتي داريد. در فصل پاييز و زمستان رنگ هاي گرم تر و فصل بهار و تابستان رنگ هاي روشن تر و پاستيلي بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرد.

دقت كنيد كه شما يك فروشنده هستيد و اگر در انتخاب ها تون براي خريد لباس دقت نكنيد ضرر زيادي در اين بازار رقابتي متحمل مي شويد پس بايد يك قدم از رقبايتان جلوتر باشيد.

شناخت پارچه، جنس، دوام و كيفيت آن براي شستشو بسيار در انتخاب لباس مهم است و مهمتر از همه داشتن مشترياني وفاداره كه به كيفيت و جنس لباس هاي شما ايمان دارند و هميشه اولين گزينه براي خريد هاي بعدي شون هستيد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد