بهترين سايت هاي خدماتي را در كي خوبه بشناسيد

۲ بازديد

 يكي از مهم ترين معضلات افراد براي استفاده از خدمات سايت هاي مختلف،  شناخت بهترين آن ها مي باشد.  اين كه از كدام سايت استفاده كنند تا علاوه بر رسيدن به نتيجه مطلوب، دچار ضرر نشوند خود مشكل بزرگي است.  در اين راستا كي خوبه   يك محيطي را فراهم كرده تا در آن بتوانيد بهترين و برترين سايت هاي فعال ايراني و خدمات رسان در حوزه موردنظر خود را بشناسيد.

آژانس سئو چيست؟ پيدا كردن بهترين آژانس ديجيتال ماركتينگ

كي خوبه   چه كمكي به كاربران مي كند؟

اين توضيح را با يك مثال شروع مي كنيم.

در نظر بگيريد شخصي مي خواهد از خدمات يك وكيل خوب استفاده كن.د مشكل وي مي تواند حقوقي ، حقيقي و يا در هر زمينه اي باشد . اين شخص نمي داند كه از بين تعداد بالاي  سايت هاي فعال كدام يك داراي وكيل خوبي است و از خدمات مشاوره كدام يك مي تواند به استفاده كند تا مفيد باشد؟ در اينجاست كه كي خوبه  به كمك مي آيد.

كي خوبه  در سايت خود يك محتوا در زمينه بهترين سايت هاي فعال در زمينه وكالت دارد.  در اين محتوا نام ده سايت برتر در زمينه وكالت به ترتيب از ده تا يك فهرست شده اند.وبلاگ ميهن وب هاست | 30 ترفند مهم سئو براي افزايش رتبه سايت در موتورهاي  جستجو (قسمت دوم)

 محتواهاي سايت كي خوبه  دربرگيرنده چه مطالبي مي باشند ؟

محتواي اين سايت در مورد خدمات ده سايت برتر و فعال در زمينه موردنظر است.  پس از بازكردن محتوا ابتدا خلاصه اي مختصر در زمينه نوع فعاليت و خدماتي كه سايت هاي فعال در آن حوزه دارند نوشته شده است.  پس از توضيح نام ده سايت را مي توانيد از ده تا يك ببينيد.

 در اين محتوا اطلاعاتي در زمينه نوع خدمات آن سايت، سال شروع به كار، سابقه كاري و ... يادداشت شده است . در انتها  نيز يك جمع بندي كلي داريم.  اما يك بخش بسيار متفاوت در سايت كي خوبه  ، نظرات كاربران است . در اين بخش شما مي توانيد نظرات كاربران و تجربه شخصي آن ها در استفاده از امكانات و خدمات يك سايت را مشاهده كنيد.  اين اطلاعات درج شده تجربه خود افراد بوده و هيچ گونه پيش داوري و قضاوت يا تبليغ در آن ديده نمي شود. 

 شما مي توانيد به مطالب نوشته شده در اين بخش اعتماد كامل كرده و طبق نظرات از سايت مورد انتخاب خود استفاده كنيد.  

فرق كي خوبه  با ديگر سايت ها چيست؟

كي خوبه  از نظر مخاطبين نوشته مي شود و طبق تجربه خود افراد و رتبه سايت در موتورهاي جستجو نام سايت ها را ليست مي كند. اما در ديگر سايت ها معمولاً به صرف تبليغ از سايت ها ياد مي شود كه ممكن است يك سايتي بدون داشتن فعاليت خوب،  در ليست آن ها قرار بگيرد.  درنتيجه به اين سايت ها ديگر نمي توان به چشم يك مرجع براي نقد و بررسي نگاه كرد.  اما كي خوبه  را مي توان به عنوان يك مرجع عالي و يك منبع بسيار خوب براي شناخت بهترين سايت هاي خدماتي ايراني استفاده كرد.

تاثير كي خوبه  بر كسب و كارها 

مرجع نقد وبررسي كسب و كار ها

 كي خوبه  علاوه بر كمك به كاربران و مشتريان براي استفاده از خدمات سايت ها و شناخت بهترين آن ها به صاحبان اين كسب وكارها نيز كمك مي كنند.  اين صاحبان در صورت داشتن فعاليت خوب در ليست برترين ها قرار گرفته و به ديد مخاطب مي رسند.  علاوه براين يك سايت درصورتي كه داراي خدمات خوب باشد و رضايت بالاي مشتري را داشته باشند،  با معرفي در بخش نظرات كاربران مي توانند جذب مخاطب بالايي داشته باشد.  درهرصورت سايت ها براي قرار گرفتن نامشان در كي خوبه  تلاش مي كنند تا خدمات خوبي به مشتري ارائه داده و در قبال آن به مخاطب بيشتري نشان داده شوند.

7 نكته سئو سايت براي بهينه سازي تصاوير

سخن پاياني

 يكي از اصلي ترين دغدغه هاي افراد براي استفاده از سايت ها و خدمات آن ها ، شناخت بهترين سايت ها در هر حوزه مي باشد.  براي اين منظور اگر هر شخص به طور خودجوش بخواهد به دنبال بهترين سايت هاي فعال در زمينه موردنظر بگردد،  به دليل تعدد سايت ها نياز به صرف زمان بسيار زيادي دارد. 

مرجع نقد و بررسي سايت ها براي برطرف ساختن اين هدر رفت زمان كي خوبه   بستري را فراهم كرده تا در آن نام ده سايت برتر فعال و ايراني در زمين موردنظر را بتوانيد ببينيد.  اين ده سايت براساس رتبه در گوگل و همچنين ميزان رضايت مخاطبين ليست شده اند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد