شيشه شير اونت

بهترين ها

شيشه شير اونت

۱ بازديد

شيشه شير اونت فيليپس اونت يك شركت معتبر و شناخته شده در كشور انگليس است كه در سال 1936 تأسيس شد. اين شركت در ابتدا Cannon Rubber نام داشت و بعدا به اونت تغيير نام داد. مهم‌ترين محصولات توليدي توسط اين شركت محصولات مناسب براي مراقبت از كودك و مادر است. علاوه بر آن محصولاتي مانند شيشه شير و وسايل اوليه نوزاد را توليد مي‌كنند.
موفقيت‌هاي بسيار چشمگير برند سيسموني اونت در دنيا و محصولات با كيفيت توليدي توسط اين برند باعث شد تا در سال 2006 كمپاني فيليپس اين برنر را خريداري كند. فيليپس از شركت‌هاي بسيار مطرح در زمينه توليد محصولات با كيفيت است و تركيب آن با برند اونت باعث پيدايش محصولاتي با كيفيتي بسيار برتر شد. اين كمپاني نيز به فيليپس اونت تغيير نام داد.
سر شيشه توليدي فيليپس اونت
يكي از اولين و بهترين محصولات توليدي برند سيسموني اونت كه در تمام دنيا محبوب و شناخته شده است، سر شيشه سيليكوني است. طراحي و توليد اين سر شيشه‌هاي به نحوي است كه كمترين آسيب را به دهان كودك وارد كرده و به راحتي درون دهان جا مي‌شوند. مواد اوليه به كار برده شده در اين محصول بسيار با كيفيت بوده و كاملا بدون بو و مزه هستند. اين محصول در تمام دنيا شناخته شده و بسيار محبوب و پر كاربرد است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد