روش هاي خانگي براي چاق شدن پايين تنه

۱۲ بازديد

چاقي پاها و يا همان چاق شدن سريع پاهاي لاغر با حركات ورزشي بهتر و ماندگار ترخواهد بود.

براي چاق شدن پاها، پله نوردي كنيد. بالا و پايين رفتن از پله (استپ) روي كل پايين تنه كار كرده و به بالا بردن حجم عضلاني اين ناحيه كمك مي‌كند.

مي‌توانيد براي اين منظور از استپ‌هاي ورزشي استفاده كرده و خيلي ساده از آن بالا و پايين رويد. براي بالا بردن شدت تمرين، دو دمبل در دست‌هايتان نگه داريد.

به طور كلي براي داشتن بازو و پاهاي لاغر چيزي بيش از يك نگراني بابت زيبايي است. كمبود وزن اغلب باعث ايجاد نشانه‌هايي از قبيل ضعف، خستگي، كوفتگي و احساس سرماخوردگي مي‌شود.

همچنين مي‌تواند اثرات جانبي رواني مانند كاهش اعتماد به نفس، اضطراب و افسردگي داشته باشد. اگر چه مقدار چربي در پاها و بازوهاي هاي شما عمدتاً به خاطر ژنتيك است، اما شما مي‌توانيد اندازه اندام خود را با تنظيم نمودن رژيم غذايي و رژيم‌هاي تناسب اندام افزايش دهيد.

چاق شدن پايين تنه با داروي گياهي

گياهان و داروهاي گياهي عوارض داروها و قرص‌هاي چاق كننده را ندارند. به جز اينكه، مي‌توانند براي سلامتي شما مفيد باشند، برخي از آنها باعث چاق شدن هم مي‌شوند. در ادامه چهار داروي گياهي براي چاق شدن پايين تنه را معرفي مي‌كنيم.

چاق شدن پايين تنه با دانه‌هاي شنبليله

دانه‌هاي شنبليله مي‌توانند به عنوان داروي گياهي براي چاق شدن پايين تنه مؤثر و مفيد باشند. اين دانه‌ها به كنترل طبيعي ديابت و كاهش وزن كمك مي‌كنند. شايد به نظر متناقض با هدف ما باشد، اما آثار اين دانه گياهي با نحوه مصرف آن متفاوت خواهد شد. براي افزايش وزن، نوشيدن چاي دانه‌هاي شنبليله در وعده‌هاي صبح و شب مي‌تواند مفيد باشد. كپسول‌هاي اين دانه‌ها نيز در دسترس هستند كه بهتر است با تجويز از جانب پزشك مصرف شوند.

ريشه قاصدك براي چاق شدن پايين تنه

ريشه قاصدك سرشار از مواد مغذي‌اي است كه براي بدن سالم ضروري هستند. علاوه بر سرشار بودن از مواد غذايي مهم، ريشه قاصدك مي‌تواند به اضافه كردن وزن كمك كرده و داروي گياهي براي چاق شدن پايين تنه باشد. اين ريشه اشتهاي افراد را تحريك مي‌كند. بنابرين افراد مي‌توانند با كمك آن به وزن خود اضافه كنند.

چاق شدن پايين تنه با بابونه

بابونه گياهي با شكوفه‌هاي زيبا است كه مصرف آن به افراد براي ايجاد تناسب وزني به واسطه افزايش وزن در دوره‌اي كوتاه از زمان كمك مي‌كند. اين گياه بهترين روش براي افزايش طبيعي اشتها و داروي گياهي براي چاق شدن پايين تنه محسوب مي‌شود.

معجون‌هاي چاق كننده به شما در مصرف كالري‌هاي بيشتر زماني كه رژيم غذايي شما قادر به ارائه كالري كافي به بدن شما نيست كمك مي‌كنند. با استفاده از مواد تشكيل دهنده مناسب، يك معجون مي‌تواند ورودي روزانه بدن شما را تا 4000 كالري افزايش دهد. در ادامه به دو معجون چاق كننده سريع مي‌پردازيم.

 

معجون كرم نارگيل

تركيب 1.5 فنجان كرم نارگيل، نصف فنجان روغن نارگيل، نصف فنجان عسل، 2 فنجان جو و 1 فنجان بادام، معجوني با بيش از 4000 كالري انرژي فراهم مي‌كند. اگر علاقه‌اي به معجون‌هاي شيرين نداريد، به جاي عسل از دو فنجان موز له شده استفاده كنيد يا عسل را به طور كل از تركيب حذف كنيد. اگر چه روغن و كرم نارگيل مقادير زيادي از چربي اشباع در خود دارند، چربي نيمه اشباع موجود در آنها براي بدن افراد مفيد هستند، اين موضوع در مطالعه‌اي در دانشگاه كاليفرنيا نشان داده شده است. با اين حال اگر پيش از اين نارگيل را در چنين مقاديري مصرف نكرده‌ايد، ابتدا نصف يا يك چهارم چنين معجوني را امتحان كنيد، زيرا مقادير زياد از اين ماده غذايي در بعضي افراد واكنش‌هايي نظير اسهال ايجاد مي‌كند.

 

شخصي سازي طعم‌ها

اجزاي بهبود دهنده طعم نظير پودر كاكائو، عصاره وانيل، دارچين يا جوز هندي كالري چنداني به معجون‌هاي شما اضافه نمي‌كنند، اما با استفاده از اين مواد مي‌توانيد مانع از تكراري شدن طعم آنها شويد و يا از خوردن اين معجون‌ها لذت ببريد. شما هر روز مي‌توانيد با مواد اصلي يكسان معجون خود را با طعم متفاوتي درست كنيد و خوش مزه‌ترين معجون چاق كننده سريع را نوش جان كنيد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.