سه شنبه ۱۰ فروردین ۰۰ | ۰۲:۱۷ ۵۳ بازديد
برخلاف يوتيوپ كه افراد در ويدئوها و صفحه كانال خود، فضاي تبليغاتي را با نرخ تصميم گرفته شده توسط گوگل ميفروشند، اينستاگرام متعلق به فيس بوك است، بنابراين؛ فيس بوك تبليغات را در پستهاي افراد پخش ميكند. به همين ترتيب، اينفلوئنسرها و برندهاي اينستاگرام در صورت تصميم به همكاري با يكديگر واسطه يا نرخ مشخصي ندارند. برندها با اينفلوئنسرها معامله ميكنند و بسته به شرايط، نرخها ميتوانند به طور قابل توجهي متفاوت باشند. با اين وجود، تقريباً در همه موارد يك عامل هميشه ثابت است، كه اگر پيجها هم از ميزان تعامل بالا و هم از تعداد فالوور اينستاگرام بالايي برخوردار شوند، درآمد بيشتري كسب ميكنند. شما به راحتي ميتوانيد دنبالكنندگاني بخريد كه ارزش عملي دارند و كساني كه با پستهاي شما ارتباط برقرار ميكنند.