يك جلسه مشاوره سئو شامل چه مواردي مي شود؟

۲ بازديد

در دنياي امروزي داشتن يك سايت و فعال بودن در آن براي رونق كسب وكار بسيار ضروري و مفيد است.  به همين منظور بيشتر كسب وكارها در تلاشند تا فعاليت خود را به سمت سايت پيش برده و با انجام فعاليت هايي در سايت خود به رتبه نخست در جستجو برسند. اما براي رسيدن به رتبه نخست نياز به رعايت قوانين سئو در سايت، طراحي، زيرساخت، محتوا و ... داريم.

 اما اين قوانين سئو چه مواردي را شامل مي شود؟ آيا خودمان به تنهايي مي توانيم آن را انجام دهيم يا نياز به يك متخصص و  مشاوره در اين زمينه داريم ؟ اين متن را مطالعه كنيد تا به پاسخ اين سوالات را دريابيد.

خدمات مشاوره حرفه اي سئو و بهينه سازي سايت در تهران

سئو و مشاور سئو

قبل از هر چيزي بايد بگوييم كه س سئو  چيست و مشاورآن چه فعاليت هايي را برعهده دارد؟

سئو مجموعه قوانيني است كه باعث مي شود طبق رعايت آن يك سايت در صفحات نخست موتور جستجو قرار بگيرد. از جمله مهم ترين عوامل براي سئو چگالي كلمات كليدي، طراحي سايت، لينك دهي داخلي و خارجي، سئو داخلي و خارجي و ....مي باشد.  هر سايت هرچه بيشتر طبق قوانين سئو فعاليت داشته باشد در جستجوها جزو رتبه هاي نخست قرار آكادمي عراقي گرفته و گوگل آن را به عنوان يك سايت خوب فعال و با كيفيت مي شناسد.

 مشاور سئو شخصي است كه دانش سئو داشته و با تجربه و استراتژي خاص خود سايت ها را براي رسيدن به اين موفقيت راهنمايي مي كند.  اين مشاور طبق جديدترين تغييرات گوگل و قوانين آن و همچنين متناسب با محتواي هر سايت و پتانسيل سايت براي جذب مشتري يا كاربر، استراتژي هاي خاصي ارائه مي دهد.  به همين منظور هر سايتي كه بخواهد به موفقيت رسيده و در صفحات اول جستجوي گوگل نشان داده شود، به يك مشاور سئو نياز دارد/

 چگونه از مشاور سئو كمك بگيري؟

سايت هاي زيادي در اين زمينه وجود دارد كه يكي از بهترين سايت ها در زمينه سئو و ديجيتال ماركتينگ، آكادمي مهدي عراقي مي باشد. اين آكادمي داراي افراد باتجربه و با دانش بالا در زمينه بهينه سازي سايت ها بوده كه مي توانيد خدمات مرتبط سايت خود را در اين زمينه به آن ها بسپاريد. 

مشاوره سئو و آموزش جديدترين تكنيك هاي سئو | محمدرضا شيخ بهائي

در جلسه مشاوره سئو سايت چه مواردي را بايد مورد توجه قرارداد؟

مشاوره سئو پيش از شروع به فعاليت يا حتي بستن قرارداد، ابتدا مواردي را مورد بررسي قرار مي دهد.  همچنين دارندگان سايت ها به عنوان كارفرما يكسري انتظارات از مشاور سئو  دارند كه بايد پيش از بستن قرارداد با سئو كار خود، به تفاهم برسند . به همين منظور يك جلسه مشاوره با سئو كار برگزار مي شود تا دو طرف صحبت ها و نقطه  نظرات و خواسته هاي خود را بيان كنند.

  1.  يكي از مواردي كه يك سئو كارخوب بايد در نخست مورد بررسي قرار دهد، پهناي باند  سايت شما و توانايي پشتيباني آن از ميزان كاربران است. اگر سايت شما داراي زيربناي خوبي نباشد در صورت قرار گرفتن در رتبه نخست جستجو به دليل افزايش ترافيك، ممكن است به مشكل برخورده و يا حتي سايت فعاليت خود را از دست دهد  به همين منظور يك سئو كار پيش از برنامه ريزي بايد اين پتانسيل سايت را بررسي كرده و متناسب با آن براي بهينه سازي سايت، برنامه ريزي كند.

  2.  مهم ترين عامل براي گوگل كلمات كليدي و سئو متن است. كلمات كليدي براي سئو سايت بسيار مهم بوده و عملاً بخش اصلي سئو بر روي متن محتوي اين كلمات انجام مي شود.  در جلسه سئو مي توانيد از راه هاي يافتن كلمات كليدي توسط مشاور پرس وجو كنيد. همچنين از وي بخواهيد نمونه كارهاي خود را به شما نشان دهد تا شما رتبه سايت هاي تحت كنترل آن سئو كار را در گوگل پيدا كنيد.

  3.  مورد بعدي كه در جلسه مشاوره سئو در مورد آن صحبت مي شود، در زمينه قيمت و هزينه مي باشد.  اين كه چه مدت مي خواهيد سايت خود را به دست آن سئو كار بسپاريد در اين جلسه تعيين مي شود.  همچنين ميزان هزينه آن فرد براي انجام خدمات سايت شما بيان مي گردد كه پس از رسيدن به توافق قرار تنظيم مي شود

  4. يك سئو  وظايف ديگر نيز دارد كه مي توانيد در جلسه مشاوره در اين زمينه با وي صحبت كنيد.  از جمله اين موارد مي توان به نظارت بر كيفيت محتوا ، مرتبط بودن محتوا با خدمات سايت، ايجاد لينك هاي مناسب، لينك دهي داخلي و خارجي، در نظر گرفتن كاربر و بازار، تمايل بازار نسبت به زمينه كاري شما، تحليل و آناليز سايت هاي رقيب يا بازار و حتي خود سايت، بهبود نقاط ضعف و تقويت نقاط قوت، به روز بودن و آپديت  متناسب با جديدترين تغييرات گوگل، ارائه گزارش منظم و ...

يك سئو كار بسته به صلاح ديد خود موارد گفته شده را در جلسه سئو با كارفرما مورد بررسي و صحبت قرار مي دهد.  اگر در هر يك از زمينه هاي گفته شده  سوال داشته و سئوكار در آن زمينه  توضيحي ارائه نداد ، مي توانيد از وي سوال كنيد تا پيش از بستن قرارداد تمامي ابهامات برطرف شود.  در آخر پشتيباني سئو كار را از وي بپرسيد.  بررسي و صحبت پيرامون تمامي زمينه هاي گفته شده  باعث مي شود كه به يك آرامش خاطر برسيد.

مشاوره سئو SEO - خدمات سئو و مشاوره حرفه اي سئو - JavadYasemi

جمع بندي

 هر سايت براي رسيدن به نخستين صفحات هر جستجو در گوگل نياز به رعايت يك سري قوانين دارد كه اين قوانين با نام سئو خوانده مي شود.  سئو دانش تخصصي خود را مي خواهد كه توسط شخصي با نام سئو كار يا مشاوره سئو انجام مي گردد.  هر سايت براي رسيدن به اين موفقيت نياز به رهبري و  يك ساز و كار ويژه دارد. به همين منظور افراد از سئو كاران فعال در اين زمينه كمك گرفته و پيش از بستن قرارداد يك جلسه مشاوره با سئو كار برگزار مي كنند.  در اين جلسه پيرامون موارد مختلفي به عنوان مثال نحوه فعاليت و كار، پشتيباني ، گزارش عملكرد و ...  صحبت مي شود تا دو طرف به تفاهم و توافق رسيده و سپس شروع به كار كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد