چگونه با كامپيوتر پيامك ارسال كنيم؟

۲۶ بازديد

 

كاربران فراواني با بهره بردن از رايانه براي ديگران اس ام اس مي فرستند! بدون شك اين پرسش براي شما به وجود خواهد آمد كه با رايانه اي كه هيچ سيم‌كارتي بر روي آن قرار ندارد، آيا امكان فرستادن اس ام اس وجود دارد؟ جواب بله است. با در نظرداشتن اين مورد كه رايانه شخصي شما از هيچ سيم‌كارتي برخوردار نيست، ولي به اينترنت وصل مي باشد و اينترنت، يك ابزار بسيار عالي جهت فرستادن اس ام اس براي ديگران به حساب مي آيد. البته ديگران جهت دريافت اس ام اس به كامپيوتر نيازي نخواهند داشت و بر روي گوشي خود اس ام اس را دريافت مي‌كنند! در اين مقاله در نظرداريم به چگونگي فرستادن اس ام اس با رايانه بپردازيم و روش هاي آن را به شما معرفي نماييم.

ارسال اس ام اس با كامپيوتر

رايانه هاي شخصي اين روزها توانايي هاي بسيار زيادي دارند و به وسيله آن‌ها مي توان هر كاري را انجام داد! يكي از همين كارها كه پيش از اين ها يعني در گذشته براي تعداد زيادي از افراد امكان‌پذير نبوده است، توانايي فرستادن اس ام اس با رايانه بود. ولي حالا به سادگي اين كار را مي توان انجام داد و بدون آن كه نياز باشد رايانه شما به اپراتور فعال يا سيم كارتي وصل باشد، به سادگي خواهيد توانست براي ديگران اس ام اس ارسال نماييد.

اما به هر حال براي انجام اين مورد با رايانه حتماً به اينترنت نياز خواهيد داشت و بدون اينترنت هرگز نمي‌توانيد براي ديگران اس ام اس بفرستيد. چنانچه شما هم در نظر داريد به فرستادن اس ام اس به وسيله رايانه و اينترنت مشغول شويد، در ادامه اين متن با ما همراه ما باشيد تا با روش‌هاي مختلف فرستادن اس ام اس با رايانه آشنا شويد.

استفاده از پنل ارسال اس ام اس

نخستين و برترين روش جهت فرستادن اس ام اس به كاربران گوناگون، بهره بردن از پنلارسالاساماس است! با بهره بردن از اين مورد خواهيد توانست در اسرع وقت متن اس ام اس خود را براي هزاران نفر در هر كجاي كشور بفرستيد. اما بايد اين مورد را هم در نظر داشته باشيد كه معمولاً پنل اس ام اس براي آن دسته از كاربراني كه درون كشور هستند استفاده خواهد شد و جهت فرستادن اس ام اس به كاربران خارج از كشور، احتمال اين كه با مشكل روبرو شويد زياد است. پنل‌هاي اس ام اس در بسته‌هايگوناگوني عرضه مي‌شوند كه با پرداخت كردن هزينه آن ها،‌ خواهيد توانست به شكل دائم از آن ها بهره ببريد. اما تعدادي از شركت‌ها نيز به شكل ساليانه هزينه‌اي را براي بهتر شدن خدمات خود از كاربران دريافت خواهند كرد ولي اين هزينه از هزينه‌اي كه براي نخستين بار پرداخت مي‌كنيد بسيار كمتر است. بهره بردن از پنل فرستادن اس ام اس امكانات متعددي را در اختيار كاربران قرار خواهد داد؛ به عنوان مثال چنانچه مخاطبان شما فراوان هستند، يك ليست مي‌توانيد حاضر و در دفترچه تلفن سامانه خود ذخيره كنيد. بعد از آن، فقط كافي مي باشد ليست مورد نظر را انتخاب و جهت ارسال پيامك به آن ها آماده شويد.

چنانچه شما صاحب كسب‌وكاري هستيد، بهره بردن از سامانه اس ام اسي براي شما بسيار ضروري است. همينطور شماره‌اي كه از آن اس ام اس مي فرستيد براي بهتر شدن رابطه شما با مشتريان تاثير فراواني خواهد داشت. به همين علت ما پيشنهاد مي كنيم سامانهپيامكيرندي را بخريد تا بتوانيد به شكلي ساده تر با مشتريان خود ارتباط برقرار كنيد و هيچ مشكلي در اين زمينه نداشته باشيد. مي توانيد خودتان را در نقش مشتري بگذاريد! چنانچه اس ام اس دريافت شده از سوي يك كسب‌وكار با يك شماره غير رند فرستاده شود از حس بهتري نسبت به آن برخوردار هستيد يا هنگامي كه اين شماره يك خط شش رقمي و بسيار رند باشد؟ حتما گزينه دوم را انتخاب مي كنيد! در نتيجه سامانه پيامكي رند براي كسب و كار شما بسيار ارزشمند خواهد بود.

 

استفاده از نرم افزار mighty text

از ديگر روش هاي فرستادن اس ام اس به وسيله رايانه، مي توان به استفاده از نرم افزار mighty text اشاره كرد. نرم افزار mighty text در اين زمينه به شما كمك فراواني خواهد كرد تا موفق شويد براي آشانايان خود اس ام اس ارسال نماييد. فرستادن اس ام اس به وسيله اين نرم افزار به شكل كاملاً ناشناس خواهد بود و محتواي خود را مي‌توانيد به شكل ناشناس براي آشنايان يا كسي كه قرار است اس ام اس شما را دريافت نمايد، بفرستد. بهره بردن از اين نرم افزار تا وقتي كه به بيش از 250 اس ام اس در ماه نيازمند نباشيد، رايگان مي باشد ولي چنانچه ميزان آن زيادتر شود، هزينه آن را بايد به شكل ارزي پرداخت نماييد. بايد اين مورد را هم در نظر داشته باشيد كه شما شرايط گزينش خطاختصاصي در اين نرم افزار را دارا نمي باشيد! اين اپليكيشن براي ويندوز و سيستم‌عامل هاي اندرويد در دسترس كاربران قرار دارد.

استفاده از نرم افزار Air Droid

يكي ديگر از نرم افزارهاي كاملا ضروري براي ويندوز كه با بهره بردن از آن خواهيد توانست اس ام اس ها و فايل‌ها را بين ويندوز و گوشي جا به جا نماييد، نرم افزار AirDroid  مي باشد. با بهره بردن از اين نرم افزار به سادگي خواهيد توانست در شرايطي كه به سيم‌كارت هم دسترسي نداريد، براي آشنايان خود اس ام اس ارسال نماييد. اين اپليكيشن از همه نظر كامل مي باشد و كاربران در هنگام كار كردن با آن هيچ مشكلي نخواهند داشت.

 

استفاده از نرم افزار my sms

يكي ديگر از نرم افزارهايي كه دراين زمينه كاربرد بسيار خوبي دارد و با استفاده از آن مي توانيد به همه مخاطبين خود اس ام اس بفرستيد، My SMS  مي باشد! با اين نرم افزار شما جدا از اس ام اس متني پيامك صوتي نيز مي‌توانيد براي مخاطبين خود ارسال نماييد. جهت استفاده از اين نرم افزار فقط نياز است كه اپليكيشن را براي رايانه يا گوشي همراه خود دانلود كنيد و از همه امكانات خوب آن بهره ببريد.اين نرم افزار در نوع خود جز بهترين نرم افزارها مي باشد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.